Samen maken we de Groene Wig - videoverslag 1e bijeenkomst
Op 25 maart kwamen bewoners van het gebied rondom de Groene Wig op uitnodiging van de gemeente en Tuinen van Zuid voor het eerst samen.
Op 25 maart kwamen bewoners van het gebied rondom de Groene Wig op uitnodiging van de gemeente en Tuinen van Zuid voor het eerst samen. Om samen plannen te maken voor de nieuwe inrichting van dit gebied. Er werd letterlijk gebouwd aan een nieuwe groene omgeving. Voor elk deel van de Groene Wig was een zandtafel geplaatst waarop bewoners hun wensen zichtbaar konden maken.
Bekijk het videoverslag van deze 1e bijeenkomst
Over de Groene Wig
In Nazareth starten we met een nieuw project om de buurt groener te maken: de Groene Wig. In het gebied tussen de Meerssenerweg en de Kasteel Rivierenstraat willen we de buitenruimte groener, mooier en fijner maken. Daar hebben we jouw ideeën voor nodig. Lees meer op de pagina De Groene Wig.