1 juni 2026 - Artikel

Opening tuin aan de Kasteel Cartielsstraat

Op vrijdag 27 juni 2025 opende stadsdeelwethouder Manon Fokke de nieuwe tuin aan de Kasteel Cartielsstraat. Dat deed ze samen met buurtbewoners en vertegenwoordigers van Buurtcentrum Nazareth en SAM Ateliers. 

Direct na de opening werd de tuin tijdens een gezellige bijeenkomst in gebruik genomen. De avond werd afgesloten met een gezamenlijke maaltijd tijdens een speciale editie van ‘Aonsjuive'. 

Bekijk de video
 

foto van allemaal mensen op een rij met gekleurde kleding aan