De Groene Wig
In Nazareth starten we met een nieuw project om de buurt groener te maken: de Groene Wig. In het gebied tussen de Meerssenerweg en de Kasteel Rivierenstraat willen we de buitenruimte groener, mooier en fijner maken. Daar hebben we jouw ideeën voor nodig. Via deze pagina houden we je op de hoogte en laten we je weten hoe je kunt meedenken en meedoen.
Denk en doe mee
Tijdens een aantal bewonersbijeenkomsten gaan we samen aan de slag. We bespreken wat jij belangrijk vindt en bedenken samen ideeën voor de buurt. Denk aan:
- meer groen
- een plek om te zitten
- ruimte om elkaar te ontmoeten.
Je hoeft geen ervaring te hebben. Iedereen kan meedoen op zijn manier.
Bijeenkomst over Groene Wig op 10 juni
Op woensdag 10 juni organiseren we een bijeenkomst over de Groene Wig. Je bent van harte welkom!
In deze bijeenkomst praten we verder over het plan en horen we graag wat je ervan vindt. Ook kijken we samen hoe de Groene Wig gebruikt kan worden en hoe inwoners kunnen helpen en betrokken willen zijn. Omdat de bijeenkomst rond etenstijd plaatsvindt, zorgen wij voor broodjes, koffie en thee.
- Datum: woensdag 10 juni
- Tijd: 17.00 - 19.00 uur
- Locatie: Buurtcentrum Nazareth, Miradorplein 39
We hopen dat je komt!
Waarom doen we dit?
Met de Groene Wig werken we aan een wijk die gezond en prettig is om in te wonen.
Samen maken we een plek waar je elkaar kunt ontmoeten en waar het fijn is om te zijn.
Van wie is dit project?
De Groene Wig is een initiatief van de gemeente Maastricht in samenwerking Tuinen van Zuid en partners in de wijk. Het project is onderdeel van Nazareth Samen. Daarmee werken we samen aan een sterkere en fijnere wijk.
Actueel
Vragen?
Heb je vragen over het project? Neem contact op met Tuinen van Zuid via groenewig [at] tuinenvanzuid.nl (groenewig[at]tuinenvanzuid[dot]nl).