Opening Jongereninloop op 20 juni
Op zaterdagmiddag 20 juni is de officiële opening van de nieuwe jongereninloop aan de Silexstraat in Pottenberg.
Het is een mooie plek geworden die jongeren zelf hebben mee vormgegeven. Ze schilderden, dachten na over de inrichting, kochten zelf meubels en zetten deze ook zelf in elkaar. En inmiddels vinden zij iedere donderdagavond op deze plek een fijn thuis. Op 20 juni laten de jongeren hun nieuwe plek graag zien en openen we de jongereninloop officieel. Je bent van harte welkom om een kijkje te nemen!
Programma
- 13.30 uur: ontvangst
- 14.00 uur: officiële opening. De jongeren onthullen de naam en het logo van de jongereninloop. Je kunt de jongereninloop bekijken en horen hoe de ruimte is ontstaan. Er zijn workshops, lekkere hapjes en drankjes.
- 16.00 uur: einde programma